בחירת חברה לקידום אתרים
קידום
מאת: מיכאל פרי
הגדל
בחירת חברה לקידום אתרים


רשמתי לתומי במנועי החיפוש באינטרנט קידום אתרים מצאתי שם תחרות קשה מאוד על צמד מילים, אולי אפילו בין הקשות ברשת האינטרנט. כל חברה חדשה של קידום אתרים מנסה להציג את כוחה בפני לקוחותיה במילים הללו ופותחת במערך קידום עצמי. מכל הסיפור הזה יוצא מצב אבסורדי כאשר במקומות בראשונים אתה מוצא חברות של קידום אתרים שמבלות את זמנם במאמרים מייגעים על דובי הגריזלי בכותב הצפוני ויערות הגשם בברזיל והכל בכדי לקדם את האתר שלהם ברשת האינטרנט ולגבור על ערימת מתחריהם הרבים.

תופעה נפוצה כיום היא פתיחת חברות של קידום אתרים על ידי אנשים שלמדו בניית אתרים בפורום בניית אתרים ברשת או מעיון בתוך פורום מאמרים ומיד אחרי טקס הבר מצווה פותחים חברה של קידום אתרים. השיטות הם פרסום מאמרים והפצתם אולם ברוב המקרים התוצאה המיוחלת לא מגיעה כלל למה שציפה הלקוח מלכתחילה בעניין. מגיעים ללקוח ומספרים לו שמע יותר לקוחות יופנו לאתר שלך ותקבל יותר פניות! האומנם? הרי קידום במילים הלא נכונות עלול להוביל להשחתת עבודה לריק עם הלקוח ולכן צריך לערוך כאן מחקר שיווקי מדויק על סקאלת מילות הקידום או אף להזמין סקר שוק בעניין, הכל לפי התקציב. קידום אתרים איננו משחק ומחייב מחקר על ידי אנשי מקצוע שעברו הכשרה של מספר חודשים במקצוע.

מיליארדי האתרים במרחב האינטרנט יוצאים תחרות גדולה ברשת על מנועי החיפוש. מידי כמה חודשים יוצרים מהנדסי תוכנות מנועי החיפוש מנגנון חדש לחשיפת מניפולציות בקידום. על פי ההערכה בשנים הקרובות חברה שלא תבצע את העניין במקצועיות לא תיתן ללקוח כלל תוצאות, עבודה בשיטה המיסיונרית של בניית מאמרים שלא בהתאם לאופי האתר, נניח אתר מכירות פומביות שישים מאמר קידום מתחת לגורסי אשפה יורד ממנועי החיפוש לחלוטין כך שהשיטות הישנות לא יעבדו. כבר כיום רוב האתרים מגבילים את מספר הקישורים שניתן לדחוף בכל מאמר לשניים או לשלושה, חלקם מחייבים הכנסת קודים שהיא מלאכה איטית ומייגעת, חלקם האחר מקבל את החומר ומפרסם אותו אחרי זמן מה אם בכלל. גם רישום האתר באינדקסים טובה לחודש הראשון לקיומו ולא יותר מכך.

חשוב לציין אין שום קשר בין חברה שבונה אתרים בצורה טובה לבין נושא קידום אתרים נושא שונה לחלוטין מבניית אתרים, נושא שמחייב מקצועיות ואף התמחות נפרדת בעניין.

חברה לקידום אתרים לסיכום מפתחת כלים מיוחדים על שולחנו של איש מקדם האתרים בחברה, וכן גיבוש של מקורות. נעשה תהליך של זיהוי לקוחות פוטנציאלים ופנייה אליהם, מתן שרות, מתן דיווח שוטף ללקוח על תוצאות הקידום מידי פעם, תמחור ,הצעות מחיר, אמינות וכן גיבוש קודקס של אמנת שירות. מלאכת הקידום כוללת: מסמך קבלת אתר, בדיקת מילות מפתח, דוח אופטימיזציית מבנה, דוח אופטימיזציית תוכן, ניהול האתר, ידע בנושא ממשקים למערכות ניהול האתרים של גוגל ויאהו, הפצת מאמרים ושיתופי פעולה פוריים ומתמידים יש לציין עם אתרים נוספים בתחום.
כל ערוצי התוכן
תרבותצרכנות
אקטואליהספורט
חברהביקורת
עשרת ה...תמונת השבוע
יחסים

עוד בצרכנות

אתרי קופונים בבעלותו של שי פור/פואר-זהירות!
הזהרו מכל האתרים בבעלותו של שי פור/פואר והצטרפו אלי ולעוד עשרות המאוכזבים!
(לי)
להמשך הכתבה
 
החלום הישראלי - קוטג' במחיר זול
מה קרה לתוצרי הפרה ?
(שלום ימין)
להמשך הכתבה
 
 
ציון כתבה ממוצע: 4.00     יולי 2009
דרג כתבה:
תגובות הגולשים
חזרה למדור