אופיר טורס - אכזבה
או - למה סוכני נסיעות נעשו לא רלוונטיים?
מאת: המאוכזב
חוצפה! הכוח לשנות.
אני אנסה לקצר ולהעביר רק את עיקרי המסר:
רצינו להזמין נופש לאנטליה.
ראינו שבאינטרנט יש הרבה מאוד היצע אז הלכנו לסניף "אופיר טורס" הסמוך למקום מגורינו על מנת לקבל המלצות.
סוכן הנסיעות המליץ בחום על מלון מיריקל (Miracle) "הכל-כלול". לקחנו את המידע וחזרנו לביתנו לחשוב על זה שוב.
החלטנו להזמין, אך ראינו שהמחיר באתרי האינטרנט השונים (כולל "אופיר טורס") נמוך בכ-70$ מהמחיר אצל הסוכן.
חשבנו לתומנו שעדיף להזמין דרך סוכן כדי שידאג לנו ויוודא שהכל תקין (בכל זאת, טיסות צ'רטר וכו').
למחרת הלכתי להזמין את הנופש. שאלתי את הסוכן מה קורה ביום האחרון של הנופש, בכל זאת הטיסה היא ב-21:00 ופינוי החדרים הוא בד"כ בצהריים (12:00). הוא אמר לי מפורשות - משאירים לכם את החדר עד עזיבת המלון ואם זה לא יתאפשר אז יתנו לכם חדר חלופי (כל זה רלוונטי להמשך).

מה בפועל?

1. כשהגענו לשדה מתברר שאנחנו בכלל לא רשומים על הטיסה. אחרי עיכוב של כחצי שעה בדלפק הצ'ק אין שלחו אותנו לנציגת "השטיח המעופף" בנתב"ג, שעדכנה אותנו "הזיזו לכם את הטיסה לטיסה שהמריאה לפני שעה וחצי. מה, הסוכן שלכם לא עדכן אותכם?". בסופו של דבר, באדיבותה של נציגת "השטיח המעופף" עלינו על טיסה חלופית.
2. כשהגענו למלון רצינו לוודא מהי שעת פינוי החדרים. מתברר ששעת הפינוי היא 12:00 ואם רוצים את החדר אז זה עולה עוד 10 יורו לכל שעה! הסוכן פשוט שיקר לנו בפנים!! כשניסינו לברר מסתבר שהרבה סוכנים אומרים את השקר הזה ללקוחות.

בסופו של דבר- עדיף להזמין דרך האינטרנט, לוודא עצמאית שהטיסה יוצאת בזמן ולא קרו שינויים - ואין סיבה להזמין דרך סוכני נסיעות!! פשוט אין להם זכות קיום יותר!!
כל ערוצי התוכן
תרבותצרכנות
אקטואליהספורט
חברהביקורת
עשרת ה...תמונת השבוע
יחסים

עוד בצרכנות

אתרי קופונים בבעלותו של שי פור/פואר-זהירות!
הזהרו מכל האתרים בבעלותו של שי פור/פואר והצטרפו אלי ולעוד עשרות המאוכזבים!
(לי)
להמשך הכתבה
 
החלום הישראלי - קוטג' במחיר זול
מה קרה לתוצרי הפרה ?
(שלום ימין)
להמשך הכתבה
 
 
ציון כתבה ממוצע: 3.80     מאי 2010
דרג כתבה:
תגובות הגולשים
חזרה למדור