קלות בלתי נסבלת בניתוק גז (2)
החוצפה של פזגז
מאת: אלכסנדרה בכור
חוצפה! הכוח לשנות.
קראתי את הכתבה שפורסמה באתר בעניין קלות בלתי נסבלת בניתוק גז. הכתבה מבריקה, משכנעת. אבל האם היא עזרה? האם השתנה משהו?
אני עברתי היום חוויה דומה. הילדים התקשרו אלי לעבודה בשעות הצהריים וסיפרו שמישהו דופק בדלת. מי זה? טכנאי מחברת פזגז. "לא לפתוח לזרים", דרשתי מילדיי.
הגעתי הביתה בערב ומצאתי בדלת פתק עם כותרת "הודעה שלישית". בפתק הודיעה אותי חברת פזגז שמנתקת אספקת הגז עד לביצוע בדיקה בטיחותית. ואכן לא היה גז.
לא קיבלתי הודעה ראשונה או הודעה שניה. מה פתאום הודעה שלישית? הטכנאים באים אליך הביתה מתי שרוצים וככל שעולה על רוחם. האם מצפים שאתה לא עובד, שתמיד תהיה בבית ותאפשר להם לעשות בדיקה? האם שמעו פעם על תאום ביקור מראש? האם אין להם טלפון בחברה? האם לא יודעים שחברות אחרות נוהגות להודיע בחשבונית על ארועים מסויימים, כגון סיום ההסכם הקרב וכו'. מדוע לא לתת בחשבונית הודעה מתאימה, משהו כמו "החודש אתם חייבים לעשות בדיקה בטיחותית".
אני מתעצבנת, כועסת, צורחת על כל נציגי פזגז שמצליחה להשיג בטלפוני חרום. אף אחד לא יכול לעזור לי. אנו רעבים. מחר הילדים יישארו בלי אוכל. השאלה מתי בכלל יהיה גז. אולי יבוא טכנאי וינסה לסחוט אותי בטענה שמשהו לא בסדר? אז מצפה לו הפתעה, כי לפני כ- 5 שנים הם בעצמם התקינו אצלי את מערכת הגז. אבל אם בידיהם מפתח של הגז, בידיהם הכוח, מי אתה עם האמת שלך?
אנחנו, הצרכנים הישראלים, קטנים כמו נמלי, כמו וירוסים, מול חברות שרותים ויצרנים. לא רואים אותנו, לא שומעים את זעקות היאוש שלנו. מתי המצב ישתנה? אתם כותבים כתבות יפות, אך בלתי יעילות. אולי הגיע זמן להתארגן ולהגיש תביעה ייצוגית או לנקוט צעדים אחרים למען שינוי המציאות?
כל ערוצי התוכן
תרבותצרכנות
אקטואליהספורט
חברהביקורת
עשרת ה...תמונת השבוע
יחסים

עוד בצרכנות

אתרי קופונים בבעלותו של שי פור/פואר-זהירות!
הזהרו מכל האתרים בבעלותו של שי פור/פואר והצטרפו אלי ולעוד עשרות המאוכזבים!
(לי)
להמשך הכתבה
 
החלום הישראלי - קוטג' במחיר זול
מה קרה לתוצרי הפרה ?
(שלום ימין)
להמשך הכתבה
 
 
ציון כתבה ממוצע: 2.00     יולי 2010
דרג כתבה:
תגובות הגולשים
חזרה למדור